Užijte si s Avonem zábavu!


Nejčastejší otázky

SPOLUPRÁCE S AVONEM

►Jak se mohu stát Avon Lady? Co je náplní práce?

Avon Lady, případně Avon Gentlemanem (dále jen AL/AG), se může stát osoba starší 18 let. V případě nedosažení této věkové hranice se může zaregistrovat Váš zákonný zástupce, pod jehož jménem (s jeho souhlasem) budete činnost vykonávat. Registrace je zcela zdarma. Náplní práce je prodej kosmetických výrobků Avon koncovým zákazníkům.

Objednávat můžete až ve 3 termínech z každého katalogu. A to přes Vaši on-line kancelář, formou SMS nebo poštou. Pokud objednáte nad 500 Kč (od K1/2009 se manipulační poplatek mění), není Vám účtován ani manipulační poplatek. Zásilky dováží kurýrní služba IN TIME na adresu do tří dnů od fakturace.

V každém balíčku je kromě výrobků také faktura, která má 14 denní splatnost.
Pokud jste se i Vy spolu s námi zapojili do projektu záchrany lesů a neplýtvání zbytečného papíru, a využíváte služeb tzv. e-faktury, veškeré údaje naleznete u každé jednotlivé faktury ve formátu PDF v sekci Vaše objednávky.
Platit lze Avon kreditni kartou, převodem z účtu, vložením částky přímo na účet v Citibank nebo složenkami.

V případě Vašeho zájmu s Vámi oblastní manažerka sepíše Avon Dohodu a dále je možné se na manažerku obracet se všemi dotazy. Jako AL/AG se můžete každou kampaň účastnit obchodních setkání, kde se seznámíte s novými výrobky, motivačními programy a všemi dašími lokálními (-enter) i celostátními akcemi. Firemní kosmetička pořádá kosmetické kursy, na kterých Vám představí nové trendy v líčení i v pěstění pleti. Veškeré aktivity jsou dobrovolné.

Zašlete nám, prosím, na zákaznický servis Vaši adresu včetně poštovního směrovacího čísla Vašeho bydliště a telefonní číslo, abychom mohli Váš kontakt předat oblastní manažerce, která s Vámi ráda uzavře Avon dohodu.

Těšíme se na spolupráci s Vámi.

► Potřebuji k práci AL/AG živnostenský list?
Avon Ladies jsou samostatnými subjekty, nejsou zaměstnanci Avonu.

Pokud objednáváte výrobky pro kohokoliv bez zisku, tzn. prodáváte je za cenu, kterou jste za ně při nákupu zaplatili, není potřeba živnostenský list.

Pokud byste rozšířila zakaznický okruh a prodávala výrobky za katalogové ceny jako soustavnou činnost, byl by živnostenský list nutný podle Živnostenskeho zákona.

O případném podáni daňového přiznáni se prosím informujte přímo na příslušném Finančním úřadě.

► Pod jakou AL patřím? Mám zájem si objednat a AL nejsem?
Pokud zatím nemáte svoji Avon Lady, rádi Váš kontakt předáme. K přidělení pod AL/AG Vás prosíme o sdělení Vašeho jména, příjmení, adresy bydliště včetně PSČ a telefonního čísla. Takto můžete učinit přes webový formulář na našich stránkách v odkazu Jak nakupovat nebo kontaktujte náš zákaznický servis e-mailem či telefonicky.

Avon Lady v místě vašeho bydliště vám může představit pomocí katalogu sedmnáctkrát v roce aktuální výrobky i slevy. Nabídne vám vzorečky k vyzkoušení nebo ukáže samotné výrobky před tím, než si je koupíte. Bude vás informovat o novém a jedinečném zboží (kosmetice) a speciálních nabídkách. 

► Na jakou dobu se uzavírá smlouva o spolupráci?
AL/AG podpisem AVON Dohody se stáva registrovaným zákazníkem s přiděleným AL registračním číslem. Ukončení smlouvy a její průběh je blíže popsán ve Všeobecných obchodních podmínkách, které naleznete na těchto internetových stránkách.

► Mohu si zařidit internetový obchod, nebo prodávat výrobky v obchodě?
Společnost Avon Cosmetics distribuje a prodává své výrobky v České republice formou přímého prodeje.
Naši prodejci jsou nezávislé dámy a pánové, kteří nakupují zboží na vlastní náklady a následně prodávají pomocí objednáváni z katalogu. Proto se kosmetika AVON neobjevuje v bežných prodejnách, jedná se o strategii naší společnosti. Z tohoto důvodu nedoporučujeme, aby si AL/AG otevírali prodejny, ať už klasické či internetové, s naším zbožím a pod hlavičkou Avon. Děkujeme za pochopení a respektovaní globální firemní kultury společnosti Avon Cosmetics.

Kde máte Avon centrum Maniny a jaké jsou provozní doby?

 AVON BEAUTY CENTRUM MANINY

  pondělí a čtvrtek

  09:00 – 19:00 hodin

 Na Maninách 876/7

  úterý, středa, pátek

  09:00 – 18:00 hodin

 170 00   Praha 7

  sobota a neděle

  ZAVŘENO

Informace ohledně aktuální otevírací doby a novinkách na Avon Beauty Centru Maniny naleznete vždy na hlavní straně našich WWW stránek v sekci „Jak nakupovat“ – „Avon centra“.

Objednávat v Avon centru nyní můžete až 5krát týdně, a to prostřednictvím klasické objednací listiny a přes internet.

► Kde najdu nabídku práce v Avonu?
V případě že máte zájem stát se Avon Lady/Avon Gentlemanem, nebo Sales Leaderem, informace naleznete na našich internetových stránkách   
 www.avoncosmetics.cz  v sekci Spolupráce s Avonem. Ostatní pozice naleznete v sekci Kariéra s Avonem (ve spodní části úvodní stránky).


► Pokud se přestěhuji, budu muset znovu uzavírat smlouvu s Avonem?
Ne. Stačí zaslat kopii občanského průkazu z důvodu změny trvalého pobytu.

► Jaké výrobky mám svým zákaznicím nabízet?
Avon výrobky jsou nabízeny v několika kosmetických řadách. Vhodný výběr výrobku závisí na Vaší znalosti potřeb Vašich konkrétních zákazníků, spojitostí s výrobky, které již nyní využívají, jejich věku, typu pleti, pohlaví, dále také na ročním období, případně doporučením výhodným sad a kombinací z katalogu. Katalogy obsahují různé nabídky výrobků právě pro variabilitu výběru.


KATALOGY A OBJEDNÁVÁNÍ

►Jak často vydáváte katalogy?
Jedenkrát za kampaň, standardní kampaň trvá 3 týdny. Číslo kampaně pro Vaší oblast naleznete například ve Vaší on-line kanceláři na hlavní stránce v šedém informačním panelu.

►Kde katalogy, objednací listinu nebo tiskoviny získám?
Můžete si katalogy objednat například ve Vaší on-line kanceláři, na Avon centrech, nebo jinými kanály pro objednání. V případě že jste neobdržel/a materiály s objednávkou, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis na tel. čísle 296 396 363, kde se touto situací budeme ihned zabývat.

►Obdržím katalog, i když jsem neobjednala v minulé kampani?
Pokud jste vynechala pouze jednu kampaň, katalog Vám bude zaslán automaticky poštou. Pokud byste neobjednala vůbec po tři kampaně, budete "odsazena" a tím pádem se Váš účet Avon Lady stane neaktivní. Pro získání aktuálního katalogu prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

►Jaké výrobky budete nabízet příští rok, bude v nabídce?
Novinky připravuje centrální marketing v Polsku a informace o tom, které výrobky budou v budoucnu do nabídky zařazeny s větším předstihem neuvádíme. Naše společnost se však snaží uvádět do nabídky výrobky, které jsou žádané a splňují nejmodernější trendy. Veříme, že díky aktualním výsledkům průzkumu trhu budeme moci uspokojit Vaše potřeby.

►Jak dlouho trvá dodání výrobků?
Objednané výrobky Vám dodáme do 3 pracovních dnů od fakturace Vaší objednávky.

►Jakými způsoby si můžu objednávat?
WWW (on-line kancelář)              
SMS objednávání
POB listina (poštou)

►Jak mohou objednávat zákazníci?
SMS
Koncový zákazník může objednávat AVON výrobky pomocí SMS zprávy bez použití jakékoliv aplikace. Váš zákazník odešle objednávku přes SMS zprávu na telefonní číslo:
+420 720 001 001 ve tvaru:
O (jako objednávka) MEZERA číslo kampaně MEZERA telefonní číslo AVON Lady nebo AVON Gentlemana MEZERA celé číslo výrobku (5 místné) MEZERA počet kusů

WWW
Na stránkách
 www.avoncosmetics.cz zákazník zvolí sekci Jak nakupovat/On-line objednání výrobků, vyplní objednávkový formulář a potvrdí. Objednávka se uloží do Vaší on-line kanceláře do sekce Moje objednávky/Zákaznické objednávky. Vy ji můžete dle potřeby a dostupnosti zboží upravit a poté odeslat pro zpracování. Objednávka bude doručena na Vámi zadanou adresu.

►Kdy nejpozději mám poslat objednávku?

 WWW (on-line kancelář)

 do 12:00 hodin v den finále

 SMS objednávání

 do 12:00 hodin v den finále

 POB (poštovní objednací listina)

 3 pracovní DNY před finálem

►Jak mohu změnit svou trvalou adresu?
Pokud máte zájem o změnu trvalé adresy, je potřeba, abyste nám zaslal/a kopii Vašeho občanského průkazu e-mailem na
 zakservis.cz@avon.com, poštou na adresu Avon Cosmetics, spol. s r. o., Na Maninách 7, Praha 7, 170 00 nebo faxem na tel. číslo +420 257 089 333. Na kopii prosím uveď te své číslo AL/AG, abychom dohledali Vaše konto a mohli údaje upravit.

►Jak mohu změnit své telefonní číslo a e-mail?
Ve Vaší on-line kanceláři, v sekci:   Osobní údaje - vložíte nové údaje a kliknete na tlačítko potvrdit změny.

►Jak mohu změnit svou doručovací adresu?
Ve Vaší on-line kanceláři, v sekci: Osobní údaje - klikněte na tlačítko zažádat o změnu, vložíte nové údaje a odešlete.

►Mohu objednávat na internetu současně ve dvou po sobě následujících kampaních?
Na internetu je možné zadávat Předobjednávku a Regulerní objednávku pouze z aktuální kampaně. Informaci o objednacích termínech naleznete ve své on-line kanceláři v sekci Moje objednávky/Zasílací kalendář. Nová kampaň je na internetu zobrazena vždy po 3. objednacím termínu v den finále po 14 hodině.

Jak zjistím, že jste objednávku přijali?
Ve Vaší on-line kanceláři, v sekci: Moje objednávky/Zobrazit objednávky. 
V přehledu jsou uvedeny všechny Vaše Předobjednávky a Regulérní objednávky číslem a zkratkou kanálu, přes který byly odeslány. U Předobjednávky je uvedeno také číslo objednávky, se kterou byla sloučena. Jakmile je objednávka vyfakturována, zobrazí se ve sloupci c. faktury. Po kliknutí na číslo objednávky nebo číslo faktury je možné zobrazit soupis objednaného a vyfakturovaného zboží.

Jakmile odešlete objednávku, zobrazí se potvrzující hláška a na zadanou e-mailovou adresu (uvedenou v osobních údajích) Vám bude doručeno potvrzení objednaného zboží. Kontrolní potvrzení slouží jako doklad odeslané objednávky.

►Co je Předobjednávka?
Předobjednávka se samostatně nevysílá. Vámi zadaná Předobjednávka čeká v systému  na nejbližší Regulerní objednávku, ke které se připojí a společně vyfakturuje. Předobjednávka slouží k postupnému objednávání výrobků v průběhu kampaně. Jakmile odešlete konečnou Regulerní objednávku, budou s ní sloučeny již dříve zaslané Předobjednávky.

Ve Vaší on-line kanceláři, v sekci: Moje objednávky/Zobrazit objednávky naleznete podrobné informace o tom, která Předobjednávka byla sloučena s konkrétní Regulerní objednávkou. 

On-line předobjednávka musí být odeslána nejpozději do 10:00 hod. den před Vaším fakturačním dnem.

►Máte kamenné obchody?
Strategií společnosti Avon Cosmetics je distribuce našich výrobků prostřednictvím Avon Ladies
a Avon Gentlemenů. Výrobky si můžete prohlédnout také na našich Avon Centrech.

Zapomněla jsem své heslo do on-line kanceláře, jak toto řešit?
Heslo do on-line kanceláře si můžete změnit na našich internetových stránkách v sekci Přihlášení pro AL/AG a to vyplněním čísla Avon Lady/Avon Gentlemana a kliknutím na větu "Zapomněli jste heslo?". Poté klikněte na zvýrazněný odkaz klikněte zde. Následně se zobrazí stránky, na nichž si zadáním svého čísla Avon Lady/Avon Gentlemana a e-mailové adresy necháte zaslat nové heslo do své e-mailové schránky. Poté je možné se přihlásit pod novým přístupovým heslem.

Pokud se i přesto nelze přihlásit, kontaktujte nás telefonicky +420 296 396 363 a změna hesla bude provedena okamžitě během telefonátu.

►Jaká je cena katalogů?

   1 - 4 ks  20,- Kč
    5 - 9 ks  12,- Kč
 10 - 14 ks    9,- Kč
 15 - 49 ks    8,- Kč


VÝROBKY

►Jak poznám, který krém je pro mně nejvhodnější?
Výrobky je třeba vybírat dle typu pleti a věku koncového spotřebitele. Bližší informace naleznete v katalogu, na našich Avon centrech, poradí Vám také naše AL/AG, případně kontaktujte zákaznický servis Avon Cosmetics.

►Máte nějaké množstevní slevy na výrobky?
Pokud se stanete Avon Lady/Avon Gentlemanem, máte možnost získat slevu na výrobky
až do výše 30%.

►Kdo vyrábí Avon výrobky?
Kosmetické výrobky Avon vyrábí společnost Avon Cosmetics ve svých výrobních provozech. Konkrétní misto výroby je vždy uvedeno na obalu výrobku.

►Testujete výrobky na zvířatech?
V červnu roku 1989 se stala společnost Avon prvním velkým výrobcem, který přestal trvale používat testovaní nezávadnosti svých výrobků na zvířatech.

Společnost Avon netestuje složení výrobků na zvířatech ani toto pro ni nedela nikdo jiný.

Veškerý výzkum a vývoj nových výrobků je prováděn naší americkou mateřskou společností Avon Products Incorporated, jednou z prvních předních kosmetických společností v USA, které pro testovaní výrobků začaly používat interní buněčnou metodu jakožto náhradu testu na zvířatech. Testovaní podle tohoto postupu je prováděno na mikroskopických skupinách bunek vyvinutých v laboratoři. Společcnost dosud dokončila nejrozsáhlejší hodnocení možností prováděných ve zkumavce. Avon Products Incorporated se zavázala k tomu, že podnikne nezbytné kroky pro zabezpečení takových postupů, které povedou k úplnému zastavení testu na zvířatech a zároveň prokáží nezávadnost výrobků a jeho složení. Nadále pokračujeme ve financování biomedikálních výzkumů organizacemi jako např. FRAME (Fund for the Replacement of Animals in Medical Experiments) ve Velké Británii a CAAT (National Centre for Alternatives to Animal Testing) na Univerzite Johna Hopkinse v USA. Kromě toho otevreně sdílíme výsledky naší činnosti na poli hledáni nových možností testování s dalšími výrobci v našem průmyslu.

Testovací program nezávadnosti výrobků společnosti Avon je založen na rozsáhlé počítačové databázi obsahujicí historické údaje o výrobcích, které během let společnost Avon vyvinula, společně s daty, která obsahují všechny použité složky. Používáme množství alternativních testů s vyloučením testovaní na zvířatech společně s vyspělými testy náplastí zkoušených na lidech. Díky závazku netestovat své výrobky na zvířatech, společnost Avon získala přední ocenění od jednoho ze světových řídících center v této oblasti.Čestné uznání, jedno z pouhých dvou udělených v roce 1993, jsme získali od organizace National Centre to Animal Testing na americké Univerzite Johna Hopkinse. To potvrzuje vedoucí úlohu společnosti Avon v používání a nalezání vhodných alternativ k testování výrobků na zvířatech.

Společnost Avon (jakož i žádná z velkých kosmetických společností)  sice není na seznamu  HCS - Humane Cosmetics Standard ale AVON je na seznamu schválených společností, které netestují své výrobky na zvířatech, a to v organizaci PETA (People for the Ethical Treatment of Animals).

AVON dne 2.6.1989 oficiálně oznámil ukončení testování výrobků na zvířatech. Společnost   Avon byla první z velkých kosmetických společnosti, která ukončila testování na zvířatech. Veříme, že jsme tímto poskytli uspokojivou odpověď na Váš dotaz a budete s nšsimi výrobky spokojen/a.

AVON podporuje výzkumy alternativními metodami prostřednictvím FRAME (Fund for the Replacement of Animal in Medical Experiments ) a Center for Alternatives to Animal Testing
na John Hopkins Univerzitě v USA.

►Máte více kategorií výrobků? I podle ceny?
Ano, společnost Avon nabízí pestrou škálu výrobků v několika různých řadách, které se liší cenou, složením výrobků, i určením pro jednotlivé typy zákazníků, pro ženy i muže. Nabídka
je vyvážena tak, aby si mezi našimi výrobky vybral opravdu každý pro sebe to nejlepší. V naší nabídce naleznete pleťovou, dekorativní i tělovou kosmetiku.

Odkaz na on-line katalog

► Kde naleznu výrobky a jejich řady?
Zboží z aktuální platné kampaně můžete najít ve   webovém katalogu, v internetové sekci Jak nakupovat, a to i s detailními informacemi k výrobku. Vše podstatné o výrobcích také naleznete v sekci Naše produkty. Pokud chcete vyhledat výrobky přímo při zadávání objednávky, využijte služby vyhledat. Po kliknutí na odkaz Vyhledat u on-line objednávkového formuláře se nalézáte ve vyhledávací službě a můžete najít výrobek dvěma způsoby:
a) podle názvu nebo zkratky řady, do které patří /př. PSPA (tzn. zkratka řady Planet Spa)
b) podle klíčového slova názvu výrobku /př. krém (klíčové slovo názvu)

Listováním v nabídnutém seznamu najdete požadovaný výrobek i s číslem výrobku. Kliknutím na toto číslo, výrobek rovnou přidáte do své on-line objednávky.

Tip: Při vyhledávání můžete kombinovat zkratku i klíčové slovo. Klíčové slovo si můžete odvodit sami od názvu výrobku. Je to vždy základní slovo, které označuje typ výrobku, například krém, gel, maska. Přehled zkratek řad obdrží každá Avon Lady / Avon Gentleman se svojí první on-line objednávkou.

Při vyhledávání používejte diakritiku. Velká a malá písmena se nerozlišují.

►Výrobek, který jsem od Vás kupovala již nevyrábíte, proč?
Výběr výrobků do katalogu se řídí průzkumy trhu a poptávkou na nejvíce požadované výrobky.

Je nám líto, že Vámi oblíbený výrobek v nabídce již nemáme, výrobky však nahrazujeme novými, s vylepšeným či obdobným složením. Věříme, že si z široké škály našich výrobků v katalozích vyberete tu nejvhodnější alternativu pro Vás. V případě dotazů kontaktujte náš zákaznický servis.

►Máte výrobky určené pro děti nebo kojence?
Výběr výrobků do katalogu se řídí průzkumy trhu a poptávkou na nejvíce požadované výrobky. Vzhledem k dosavadním stupním vývoje trhu a potřeb není dětská kosmetika zatim v našem portfoliu. V případě, že bychom znovu uvedli tyto výrobky na trh, budeme informovat naše AL/AG formou propagacních materiálů k dané kampani. Děkujeme za pochopení.

Máte výrobky i na alergickou pleť?
V naší nabídce kromě jiného najdete také výrobky s označením HYPOALERGENNÍ což znamená, že jsou určeny i pro citlivou pleť a riziko alergické reakce je omezeno na minimum. Například výrobky řady   Liiv Botanicals.

►Jaká je trvanlivost výrobků?
Minimální trvanlivost všech kosmetických prostředků Avon přesahuje 30 měsíců od data výroby, které je uvedeno na obalu každého výrobku.

Podle vyhlášky 444/2004, kterou byla novelizována vyhláška 26/2001 u výrobku jejichž trvanlivost přesahuje 30 měsíců již není potřeba na obalech výrobku udávat větu "Spotřebujte do 3 let od data výroby". K dodržení správné doby použití slouží symbol "otevřeného kelímku", který najdete na obalech výrobku. Uvnitř kelímku je číslo a písmeno M, které udává počet měsícu, kdy je "po otevření výrobku" obsah bez obav použitelný.

Mohu vymazat některé výrobky z internetové objednávky poté, co byla odeslána?
V případě, kdy je již objednávka odeslána, můžete ji stornovat přes zákaznický servis a poté zadat objednávku znovu.

Mohu vrátit výrobky, které jsem již obdržela?
Ano. V případě, kdy zásilku převezmete, je možné vrátit jednotlivé (i poškozené) výrobky prostřednictvím formuláře pro zpětné zásilky poštou na adresu, která je uvedena na formuláři pro zpětné zasilky. Výrobky k reklamaci   zasílejte výhradně na adresu: Avon Cosmetics, spol. s r.o., POBox č.44, 664 42, MODŘICE.

Poté je však potřeba uhradit plnou výši faktury, nebo kontaktovat zákaznický servis
a po případném posouzení zákaznickým servisem uhradit část vyúčtování za objednávku. Takto se postupuje jen, ve zcela vyjímečných případech.

► Jaká je lhůta pro vrácení výrobků?
V případě, že nebudete spokojeni s výrobkem Avon, můžete kosmetický výrobek vrátit do 3 měsíců, nekosmetický výrobek do 6 měsíců (od data fakturace), zboží bude následně vyměněno nebo Vám vrátíme peníze. Dbejte na správné zaznačování výrobku do formuláře pro zpětné zásilky. V případě že budete reklamovat výrobek později než dle těchto pravidel, je nutné doložit příslušnou fakturu, na které je výrobek uveden.


FAKTURY A PLATBY
>>více informací o platbách v sekci
 Jak zaplatit

► Do kdy musím zboží zaplatit?
Splatnost faktury je 14 dní od data převzetí zboží. Doporučujeme hradit fakturu v den splatnosti na faktuře uvedené, aby nedošlo ke vzniku dlužné částky a následnému zadržení dalších objednávek.

► Jakými způsoby mohu platit fakturu?

  platba v hotovosti na Avon Beauty Centrech

   1 den

  AKK - po fakturaci automaticky a manuálně

   až 2 dny

  platba převodním příkazem

   až 3 dny

  platba složenkou typu A na poště v hotovosti

   až 5 dnů

 Symboly pro zadání platby:

 Variabilní symbol

   devítimístné číslo AL/AG

 Specifický symbol

   osmimístné číslo faktury

 Číslo účtu

   2009220703/2600


► Co je manipulační poplatek? 
Dle standardních postupů a procesů společnosti Avon Cosmetics, vznikají při zpracování, kompletování a rozvážení jednotlivých zásilek našim klientům náklady, které v některých případech výrazně převyšují standard. Především z tohoto důvodu u objednávek, které nepřevyšují částku 500 Kč, účtujeme manipulační poplatek. V případě, kdy Vaše objednávka přesáhne zmíněnou částku, zásilka Vám bude doručena zcela zdarma. Děkujeme za pochopení.

► Co dělat s duplicitní objednávkou, nechci platit dvakrát
V případě, kdy zjistíte zadání duplicitní objednávky ihned po zadání, můžete ji stornovat přes zákaznický servis.
V případě, kdy je již zásilka rozvážena, lze ji z Vaší strany odmítnout, tedy nepřevzít od kurýra.
V případě, kdy zásilku převezmete, je možné vrátit jednotlivé výrobky prostřednictvím formuláře pro zpětné zásilky doporučenou poštou (na adresu uvedenou na formuláři). Poté je však potřeba uhradit fakturu v plné výši, nebo kontaktovat zákaznický servis a domluvit se případně na uhrazení části faktury.

Je možné zrušit nedodané zboží, když už o něj nemám zájem?
Ano. V případě že máte zájem o zrušení nedodaného zboží, kontaktujte zákaznický servis, který jej na Vaše požádání ze systému vymaže. Je však nutné, aby zboží nebylo fakturováno v objednávce. Pokud fakturováno je, zrušit v systému nelze.

► Existuje nějaký limit pro moji jednu objednávku?
Každá AL/AG má základní kreditní limit 12.000,-. V případě, že s námi AL/AG spolupracuje déle jak 3 kampaně násobí se tento limit koeficientem 1,5 tj. 18.000. V případě, že s námi AL/AG spolupracuje déle jak 18 kampaní násobí se tento limit koeficientem 2 tj. 24.000,-.

► Kde zjistím stav svého konta?
Ve své on line kanceláři, v sekci: Stav mého  účtu

V přehledu jsou znázorněny veškeré částky za faktury, platby a částky k uhrazení, vždy sledujte splatnost vystavené faktury.

Aktuální stav mého účtu: vidíte celkovou částku k úhradě (stav Vašeho konta bez ohledu na splatnost faktur).

Částka po splatnosti: vidíte částku za fakturu, která je po splatnosti a je nutno ji uhradit obratem, abyste předešla případnému zadržení dalších objednávek.

Nejbližší částka k úhradě: vidíte částku za nejstarší neuhrazenou objednavku (bez ohledu na splatnost faktury)

► Máte množstevní slevy při větší objednávce?
Získání slev na výrobky přímo souvisí s výší Vašich objednávek v kampaních.

► Nemohu najít fakturu, jak toto řešit?
Ve Vaší on line kanceláři, v sekci: Vaše objednávky  (sloupec Číslo faktury)
V přehledu jsou vybobrazeny nejen veškeré objednávky s číslem objednávky a zkratkou podle komunikačního kanálu vložené objednávky (WWW – internetová objednávka atd.) ale i předobjednávky, u kterých vidíte zaznamenáno číslo regulerní objednávky, ke které se připojily.
Tyto jsou následně vyfakturovány a v pravém sloupci, po kliknutí na číslo faktury, se zobrazí náhled konkrétní faktury. Pro otevření faktury ve formátu PDFje nutné mít nainstalován Adobe Acrobat Reader.
V případě Vašeho zájmu o výjmečné zaslání tištěné verze (opisu) faktury, kontaktujte zákaznický servis, který po posouzení může zaslat zpětně až 6 faktur na Vámi uvedenou adresu.


KOMUNIKACE

►Jaká je Vaše korespondenční adresa a sídlo?
Avon Cosmetics, spol. s r.o.
Na Maninách 876/7
Praha 7
170 00

►Jaké je telefonní číslo nebo e-mailová adresa na zákaznický servis?

 Telefonní číslo