Užijte si s Avonem zábavu!


Všeobecné obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") jsou závazné pro nákup výrobků značky AVON (dále jen "výrobky") registrovanými prodejci (AVON Lady/AVON Gentleman - dále jen "AL/AG") od společnosti AVON Cosmetics, spol. s r.o., se sídlem: Praha 7, Na Maninách č.p. 876, č.or.7, PSČ: 170 00, IČO: 00571989, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C., vložka 998.
  2. Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí právní úpravou kupní smlouvy dle ust. § 588 a násl. ve spojení s ust. § 612 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dále jen "občanský zákoník".
  3. Je-li kupujícím spotřebitel, tj. osoba, která při uzavírání a plnění závazků z kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, řídí se práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy navíc též ust. § 52 a násl. občanského zákoníku.
  4. Je - li kupujícím osoba, která je podnikatelem, a při uzavření kupní smlouvy je s přihlédnutím ke všem okolnostem zřejmé, že se kupní smlouva týká její podnikatelské činnosti, řídí se práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy ust. § 409 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dále jen "obchodní zákoník".


II. Spolupráce s AVONem

  1. AL/AG podpisem AVON Dohody se stává registrovaným zákazníkem s přiděleným AL registračním číslem. Je-li AVON Dohoda uzavírána elektronicky, dochází ke vzniku smluvního vztahu doručením potvrzení AVONu o provedení registrace AL/AG.
  2. K ukončení platnosti a účinnosti AVON Dohody dochází:
    1. dohodou účastníku AVON Dohody; nebo
    2. výpovědí jednoho z účastníků AVON Dohody i bez udání důvodu, přičemž výpovědní lhůta činí 2 měsíce a počne běžet dnem doručení výpovědi druhému účastníku AVON Dohody. 
       
  3. AVON je oprávněn vypovědět AVON Dohodu s okamžitou účinností, jestliže:
    1. AL/AG neuhradí AVONu jakoukoli dlužnou částku ani do 30 dnů po lhůtě splatnosti; nebo
    2. AL/AG poruší své povinnosti dle čl. 3 nebo čl. 4, AVON Dohody.


III. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, jejímž předmětem je zboží uvedené v objednávce. Pro účel učinění objednávky je platná nabídka zboží včetně kupní ceny zveřejněné v aktuálním katalogu v době přijetí objednávky AVONem. Kupní cenou se rozumí cena označená jako "Cena s DPH". Objednávku je možné učinit prostřednictvím internetu, SMS, IVR (interaktivní hlasová služba) nebo poštovní objednací listinou (POB).
  2. Podpisem objednávky AL/AG potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a v plném rozsahu s nimi souhlasí. AL/AG je okamžikem odesláním objednávky těmito VOP vázán.
  3. Kupní smlouva vzniká okamžikem přijetí náležitě učiněné objednávky AL/AG společností AVON, a to za cenových podmínek uvedených v aktuálním katalogu.
  4. AVON je po doručení objednávky povinen obstarat a odevzdat AL/AG objednané zboží ve lhůtě dle čl. V. VOP, vycházejíc ze stavu zboží na skladě.
  5. Náležitě učiněnou objednávkou ze strany AL/AG se rozumí zejména vyplnění všech potřebných údajů při objednávání, zejména číslo AL/AG, kód výrobku, počet objednaných kusů a kontaktní adresa pro doručení výrobků.
  6. Místem dodání zboží je adresa udaná AL/AG v objednávce.
  7. Vlastnické právo k výrobkům přechází na AL/AG úplným zaplacením jejich kupní ceny.


IV. Cenové podmínky

  1. AL/AG se zavazuje uhradit za výrobky cenu dle čl.III odst.1 věty druhé a třetí.
  2. Manipulační poplatek se řídí aktuálními pravidly uvedenými na www.avoncosmetics.cz / On-line kancelář.
  3. Poštovné a balné společnost AVON neúčtuje.
  4. Výrobky jsou dodány prostřednictvím kurýrní služby nebo držitele poštovní licence (na náklady AVONu) do místa dodání zboží (čl. III, (odst. 6). Zásilka s výrobky obsahuje fakturu pouze v případě, že AL/AG nevyužívá služby zasílaní elektronické faktury s elektronickým podpisem. Elektronická faktura je AL/AG doručovaná prostřednictvím on-line kanceláře.
  5. Zásilky jsou doručovány v pracovních dnech od 7 do 21 hodin a o víkendu a volných dnech od 8 do 22 hodin. V případě dotazů kontaktujte zákaznický servis AVONu na tel: 296396363 (Po-Pa 8-18 hodin).


V. Dodací podmínky 

  1. Obvyklá lhůta pro dodání kosmetických výrobků je do 7 dnů, a pro dodání nekosmetických výrobků do 6 týdnů, ode dne obdržení náležitě učiněné objednávky.
  2. V případě nedodání výrobků ve lhůtách dle odst. 1 tohoto článku je AVON oprávněn dodat výrobky s další objednávkou/objednávkami AL/AG. Závazek AVONu dodat výrobky zaniká v případě, že výrobky nebylo možno dodat ani do 90 dnů ode dne obdržení náležitě učiněné objednávky nedohodnou-li se AL/AG s AVON na delší lhůtě.
  3. AVON není povinen dodat AL/AG výrobky v případě, že:
    1. AVON má vůči AL/AG jakoukoli pohledávku po splatnosti; anebo
    2. AL/AG je neaktivní po dobu více než tří po sobě jdoucích kampaní.


VI. Podmínky a možnost platby za výrobky

  1. AL/AG jsou povinni uhradit cenu výrobků na účet AVONu nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení výrobků, popř. ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře, je-li tato lhůta kratší.
  2. Kupní cenu může AL/AG uhradit:
    1. Poštovní poukázkou, jež může být součástí faktury; nebo
    2. převodem z účtu na bankovní spojení AVONu uvedené na faktuře nebo AVON Dohodě; nebo
    3. Avon kreditní kartou.


VII. Smluvní pokuta

1.       V případě, že AL/AG poruší ustanovení čl. VI. bod 1 těchto VOP a cenu výrobků neuhradí v plné výši na účet AVONu ani do 15. dne od uplynutí lhůty splatnosti uvedené na faktuře, má AVON nárok na smluvní pokutu ve výši 150,- Kč za každé takové porušení. Smluvní pokuta je splatná způsobem a ve lhůtě stanovené ve výzvě k její úhradě doručené AL/AG. Nárok AVONu na náhradu škody zůstává výše uvedeným nedotčen.

 

2.       Tímto ustanovením není dotčeno právo AL/AG uplatnit záruku na zakoupené zboží za podmínek dle čl. VIII. těchto VOP.

 

VIII. Záruční podmínky a Reklamační řád

  1. Reklamační řád společnosti AVON se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno u společnosti AVON jejími AL/AG a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
  2. Jako záruční doklad slouží faktura, resp. elektronická faktura.
  3. AVON na své výrobky za podmínek uvedených níže poskytuje 100% záruku - možnost vrácení výrobku, přičemž lhůta pro využití uvedené možnosti začíná běžet dnem vystavení faktury na předmětné výrobky a trvá 3 měsíce.
  4. AL/AG stvrzuje souhlas se zde uvedenými záručními podmínkami převzetím výrobků.
  5. Veškeré reklamace budou posouzeny a vyřízeny nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí reklamovaných výrobků AVONem. Po dohodě s AL/AG je AVON oprávněn uvedenou dobu prodloužit o nezbytnou dobu.
  6. Po převzetí výrobků je AL/AG bez zbytečného odkladu povinen provést kontrolu výrobků a zejména přezkoumat:
    1. zda se jedná o výrobek, který byl ze strany AL/AG objednán; a
    2. zda je výrobek v neporušeném stavu, tzn. zda nemá zjevnou vadu; a
    3. zda fungují všechny jednotlivé části výrobku; a
    4. zda má výrobek vůni či odstín dle objednané specifikace; a
    5. zda se shodují údaje na faktuře se skutečností.


Pokud výrobek nesplňuje některou z výše uvedených podmínek, AL/AG může uplatnit práva z poskytované 100% záruky AVONu. Záruka se nevztahuje na vady výrobků způsobené nesprávným užíváním, skladováním nebo poškozením výrobku zákazníkem. Rovněž není možno reklamovat výrobky nadměrně vypotřebované (více než z jedné třetiny). Uvedená záruka se také nevztahuje na objednané katalogy, letáky a jiné tiskoviny.

Na nedodané a přitom fakturované výrobky je AL/AG povinna nahlásit do 24 hodin od převzetí zásilky. Na pozdější reklamce nebude brán zřetel.

  1. Reklamované výrobky je nutné zaslat doporučenou poštou řádně zabalené na adresu uvedenou ve Formuláři pro zpětné zásilky (dále jen "formulář"), společně s kompletně vyplněným formulářem, který je možné zdarma objednat pod objednacím číslem 84806 (Top AL/AG 84103). Každý reklamovaný výrobek musí být zaznačen do formuláře objednacím číslem (podle faktury, kde byl zaúčtován), počtem vrácených kusů, přesným popisem, uvedením míry, do které byl výrobek vypotřebován, kampaní, ve které AL/AG zboží obdrželi a zaškrtnout důvod vrácení výrobku. K této reklamaci je také nutné přiložit kopii nákupní faktury (i elektronické faktury), aby bylo možné určit přesné datum, kdy byl výrobek zakoupen. Nebude-li kopie faktury (resp. dokladu o převzetí výrobku) k reklamaci přiložena, či formulář nebude vyplněn řádně se všemi potřebnými údaji dle výše uvedeného, nebude reklamace považována za řádně uplatněnou. Jako doklad je potřeba uschovat kopii formuláře a podací lístek z pošty. Pokud je reklamace zboží uznaná jako oprávněná, je na vrácený výrobek vystaven dobropis, který se po zpracování odečte z účtu AL/AG a o tuto částku bude snížená nejbližší následující objednávka, popřípadě bude tato částka započítána na dřívější pohledávky AVONu. AL/AG má také možnost požádat o výměnu výrobku za jiný. AVON vyměňuje pouze výrobky stejného druhu a ve stejné stálé ceně. V tomto případě je na formuláři nutné přesně definovat, který výrobek chce AL/AG vyměnit za jaký. Vyměněný výrobek bude zaslán s nejbližší objednávkou po vyřízení reklamace a na faktuře bude uveden v pomůckách prodeje. Pokud AL/AG požaduje zaslání vyměněného výrobku dříve než s další objednávkou, vyznačí tuto skutečnost na formuláři pro zpětné zásilky. Reklamovaný výrobek včetně formuláře s originálním podpisem je AL/AG povinen uplatnit za výše uvedených podmínek na adrese: Avon Cosmetics, spol. s r.o., POBox č. 44, 664 42 Modřice.

    V případě, že AL/AG vrací všechny výrobky z jedné objednávky, případně při vracení výrobku, jehož nákup byl podmínkou získání dárku nebo jiného výrobku, je AL/AG povinna vrátit i ostatní obsah doručené zásilky tj. zejména dárky a ostatní věci, které byly součástí balíku.


IX. Odstoupení od kupní smlouvy

  1. AL/AG má v případě objednávky výrobků prostřednictvím internetového obchodu AVONu, v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V případě uplatnění tohoto práva je AL/AG povinen obdobně dodržet podmínky a postup uvedený v čl. VII. bod 7 těchto VOP.
  2. AVON si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy, a to v případech, že:
  1. se výrobek už nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena výrobku; nebo
  2. AL/AG neuhradil předcházející objednávku v lhůtě splatnosti uvedené na faktuře; nebo
  3. objednaný výrobek byl z technických důvodů či neodstranitelných vad stažen z trhu.